La concursul din data de 21.07.2021, organizat in vederea ocuparii postului mai sus enumerat, candidatul CV1809 a fost ADMIS.
Pentru concursul din data de 21.07.2021, organizat in vederea ocuparii postului mai sus enumerat s-a depus 1 dosar, care a fost admis,
Nr.Ctr | Nr.Înregistrare | POSTUL PENTRU CARE CANDIDEAZĂ |
1 | CV1809 | Director Medical |
SPITALUL MUNICIPAL TG.SECUIESC str. Fabricii, nr.2/a, Tg.Secuiesc, jud.Covasna, organizează CONCURS în conformitate cu Ordinul M.S. nr. 284/12.02.2007, cu modificările și completările ulterioare, în data de 21.07.2021, pentru ocuparea postului specific comitetului director, si anume:
DIRECTOR MEDICAL
La concurs se pot înscrie candidații care îndeplinesc cumulativ criteriile generale și specifice.
CRITERII GENERALE:
- au domiciliul stabil in România
- nu au fost condamnați definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității,contra
- statului ori contra autorității,de serviciu sau în legătură cu serviciul,care împiedică înfăptuirea
- justiției,de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție,care i-ar
- face incompatibili cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea
- au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează,atestată pe baza
- adeverinței medicale eliberate de medicul de families sau de unitățile sanitare abilitate
- nu au vârsta de pensionare, conform prevederilor Legii nr.263/2010 privind sistemul public de pensii și alte drepturi de asigurări sociale.
CRITERII SPECIFICE;
- sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă
- domeniul medicină , specializarea medicină
- sunt confirmați cel puțin medic specialist
- au minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina urmatoarele documente:
- a) cererea de înscriere
- b) copie de pe actul de identitate
- c) copia legalizată de pe diploma de licență sau de absolvire, după caz
- d) copia de pe certificatul de medic specialist
- e) curriculum vitae
- f) adeverință care atestă vechimea în gradul profesional sau în specialitatea studiilor, după caz
- g) cazierul judiciar
- h) declaratia pe proprie răspundere că nu a desfășurat activități de poliție politică, așa cum este definită prin lege
- i) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare,eliberată cu cel mult 6 luni anterior delurării concursuluide către medicul de familieal candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate
- j) proiectul de specialitate
Concursul cuprinde urmatoarele probe de evaluare:
– lucrare scrisă de verificare a cunoștințelor din legislația specifică postului – în data de 21.07.2021, orele 9,00
– susținerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate– in data de 21.07.2021, ora 12,00
– interviul de selectie – in data de 21.07.2021 , orele 15,00
Testul-grilă/lucrarea scrisă de verificare a cunoștințelor se desfășoară pe durata a cel mult 3 ore.
Proiectul/lucrarea de specialitate trebuie să fie realizat/realizată individual de către candidat, să rezolve problemele solicitate intr-un volum de maximum 8-10 pagini tehnoredactate pe calculator cu fonturi de 14 și trebuie să fie depus/depusă la înscriere.
Pentru a fi declarati admisi, candidatii trebuie sa obțină în cadrul concursului media finală cel putin 7,00, iar la fiecare probă minimum nota 6,00. Media finală a fiecărui candidat se calculează cu două zecimale, ca medie aritmetică a notelor obținute la probele de evaluare.
Dosarul de inscriere se depune la secretariatul comisiei de concurs, cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de data susținerii concursului , respectiv până la data de 13.07.2021, ora 15,00.
Rezultatul studierii dosarelor se afișează la sediul unității și pe pagina de internet a unitatii www.spitaltgsecuiesc.ro în termen de 24 de ore de la ultima zi de depunere a dosarelor .
Candidații al căror dosar de inscriere a fost respins, pot depune contestație în cel mult 24 de ore de la data comunicării rezultatului verificării. Contestația se soluționează de către comisia de soluționare a contestațiilor, in termen de 24 de ore de la data depunerii.
Concursul se va desfasura la sediul Spitalului Municipal Tg.Secuiesc , Str.Fabricii , Nr.2/a , Jud.Covasna .
Informații suplimentare , temele pentru proiect/lucrarea de specialitate și bibliografia pentru concurs se pot obține de la sediul unitatii ,:0267361469 și pe site-ul unitatii, www.spitaltgsecuiesc.ro
Metodologia de concurs se va afișa cu 48 de ore înainte de inceperea concursului, la sediul Spitalului și pe site-ul unitatii.
Calendarul de organizare a concursului/examenului pentru ocuparea funcţiei de director medical
- 13.07.2021, ora 15:00-Termenul limită de înscriere a candidaților(de luni până vineri ora 8:00-15:00);
- 14.07.2021, ora 12:00 -Afişarea rezultatului selectării dosarelor de înscriere la sediul Spitalului Municipal Targu Secuiesc, pe site-ul www.spitaltgsecuiesc.ro
- 15.07.2021, ora 12:00 -Depunerea contestaţiilor, la sediul spitalului privind rezultatul selecţiei;
- 16.07.2021, ora 12,00 -Afişarea rezultatului contestaţiilor privind respingerea dosarelor la sediul Spitalului Municipal Targu Secuiesc pe site-ul www.spitaltgsecuiesc.ro
- 21.07.2021, ora 09:00 -Susținerea testului-grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoștințelor din legislația specifică postlului,
- 21.07.2021, ora 12:00 – Susținerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate a postului;
- 21.07.2021, ora 15:00 -Interviul de selecție;
- 21.07.2021, ora 16:00 -Afişarea rezultatelor concursului la sediul Spitalului Municipal Targu Secuiesc pe site-ul www.spitaltgsecuiesc.ro
- 22.07.2021, ora 16:00 -Depunerea contestațiilor;
- 23.07.2021, ora 16;00 -Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale ale concursului la sediul Spitalului Municipal Targu Secuiesc pe site-ul www.spitaltgsecuiesc.
BIBLIOGRAFIE pentru ocuparea functiei de director medical
- 1. Legea nr. 95 din 14 aprilie 2006, privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare;
- 2. Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003-Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- 3. Hotărâre nr. 140/2018 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2018-2019;
- 4. Ordinul nr. 446 din 18 aprilie 2017, privind aprobarea Standardelor, Procedurii şi metodologiei de evaluare şi acreditare a spitalelor;
- 5. Ordinul nr. 921 din 27 iulie 2006, pentru stabilirea atribuţiilor comitetului director din cadrul spitalului public
- 6. Ordinul nr. 870 din 1 iulie 2004, pentru aprobarea Regulamentului privind timpul de muncă, organizarea şi efectuarea gărzilor în unităţile publice din sectorul sanitar, cu modificarile si completarile ulterioare;
- 7.Ordinul nr. 1101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi control al infecţiilor nosocomiale în unităţile sanitare;
- 8. Legea nr. 46 din 21 ianuarie 2003 – drepturile pacientului și Normele de aplicare Ordinul nr. 1410/2016;
- 9. Legea nr. 346 din 5 iunie 2002 privind asigurarea pentru accidente de muncă şi boli profesionale, cu modificările și completările ulterioare;
- 10. Ordinul nr. 44 din 20 ianuarie 2010 privind aprobarea unor măsuri de eficientizare a activității la nivelul asistenței medicale ambulatorii în vederea creșterii calității actului medical în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate;
- 11. Ordinul nr. 1059 din 2 septembrie 2009 privind aprobarea ghidurilor de practică medicală;
- 12. Ordinul nr. 1502 din 19 decembrie 2016 pentru aprobarea componenței și a atribuțiilor Consiliului etic care funcționează în cadrul spitalelor publice;
TEME-CADRU
pentru proiectul de specialitate în vederea ocupării funcţiei de director medical
- Strategia managementului in activitatea de investitii
- Imbunatatirea structurii si organizarii spitalului
- Evaluarea spitalului din punct de vedere al calitatii
- Evaluarea si imbunatatirea performantei serviciilor de sanatate furnizate de spital
- Activitatea de cercetare a spitalului – oportunitati de afirmare
- Cresterea calitatii actului medical intr-un spital clinic de urgenta regional
- Dervoltarea si modernizarea spitalului prin extinderea infrastructurii si a platformei tehnice
- Evaluarea spitalului pe baza indicatorilor de performanta de utilizare a serviciilor
- Implementarea protocoalelor de practica medicala in spital
- Creșterea calității actului medical prin îmbunătățirea structurii și organizării spitalului și implementarea protocoalelor de practică medicală
STRUCTURA PROIECTULUI DE SPECIALITATE
Candidaţii aleg una din temele cadru afişate şi dezvoltă un proiect de management, realizat individual, pentru proiectul/lucrarea de specialitate din cele stabilite de comisia de concurs, prin publicaţia de concurs, şi îl depun odată cu înscrierea la concurs. – într-un volum de maximum 8-10 pagini tehnoredactate pe calculator cu fonturi de 14, la un rand, conform structurii propuse mai jos:
A. Descrierea situaţiei actuale a spitalului;
B. Analiza SWOT a spitalului: puncte forte, puncte slabe, oportunitati şi amenintări;
C. ldentificarea problemelor critice;
D. Selecţionarea unei probleme prioritare cu motivarea alegerii făcute;
E. Dezvoltarea planului de management pentru problema prioritară identificată:
1.Scop;
2.Obiective – indicatori;
3.Activităti:
a)definire;
b)încadrare în timp – grafic Gantt;
c)resurse necesare – umane, materiale, financiare;
d) responsabilităti;
4. Rezultate aşteptate;
5. Monitorizare – indicatori;
6. Evaluare – indicatori.
Grila de evaluare proiect de specialitate
Punctaj maxim
A. Descrierea situaţiei actuale a spitalului – 2,5 p
B. Analiza SWOT a spitalului – 1 p
C. ldentificarea problemelor critice – 2 p
D. Selectionarea unei probleme critice – 1 p
E. Dezvoltarea proiectului pe problema prioritara – 2,5 p
– scop – 0,25 p
– obiective – 0,25 p
– definire activităţi – 1 p.
– rezultate – 0,5 p
– monitorizare indicatori – 0,5 p
F. Redactarea proiectului – 1 p
– scris cu font 14 – 0,25 p
– distanta dintre rânduri este – 0,25 p
– numărul de pagini este 8-10 – 0,50 p