Skip to content
Programari la Policlinică la: 0746-172-593 între orele 8:00-14:00
facebook
Spitalul Municipal Târgu Secuiesc
Telefon 0367-804-413
Email spital_tgsecuiesc@yahoo.com
Adresa str. Fabricii, 2/A.
MENUMENU
  • Policlinică
    • Programări online
  • Secții
    • Medicină internă
      • Compartiment de Neurologie
      • Compartiment Cardiologie
    • Obstetrică-Ginecologie
    • Chirurgie
      • Compartiment ORL
      • Compartiment Urologie
    • Pediatrie
    • Psihiatrie Cronici
    • Compartiment A.T.I.
    • Compartiment Radiologie-Imagistică medicală
  • Pacienți
    • Ore de vizită
    • Donatori de sânge
    • Internarea și externarea pacienților
    • Materiale informative COVID-19
    • Recuperarea activă a pacientului
    • Investigații și tratamente
    • Drepturile și obligațiile pacienților
    • Chestionar
  • Medici
    • Congrese medicale
  • Realizări
    • Realizări 2016-2019
    • Realizări 2012-2015
    • Realizări 2005-2012
  • Actualități
  • Contact
    • Conducere
    • Acces mass-media
    • Legislație
    • Login MF
  • Magyar

Concurs pentru ocuparea posturilor de fiziokinetoterapeut, asistent medical, șef birou contabilitate și muncitor calificat (tâmplar) – UPDATE3

Home > Actualități > Concurs pentru ocuparea posturilor de fiziokinetoterapeut, asistent medical, șef birou contabilitate și muncitor calificat (tâmplar) – UPDATE3

Concurs pentru ocuparea posturilor de fiziokinetoterapeut, asistent medical, șef birou contabilitate și muncitor calificat (tâmplar) – UPDATE3

Posted on 05/03/202131/03/2021 by Hunor Pál Farkas
0

Comisia de soluționarea contestațiilor respinge contestațiile depuse de următorii candidați:

CV 758FIZIOKINETOTERAPEUTRespins
CV 740MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)Respins
CV 770MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)Respins

In urma concursul din data de 29.03.2021,organizat in vederea ocuparii posturilor vacante, s-au prezentat urmatori candidati                   

Nr.CtrNUME ȘI PRENUMEPOSTUL PENTRU CARE CANDIDEAZĂREZULTATUL
1CV 724FIZIOKINETOTERAPEUTRespins
2CV 750FIZIOKINETOTERAPEUTRespins
3CV 756FIZIOKINETOTERAPEUTAdmis
4CV 758FIZIOKINETOTERAPEUTRespins
5CV 759FIZIOKINETOTERAPEUTRespins
6CV 754ASISTENT MEDICALAdmis
7CV 776ASISTENT MEDICALRespins
8CV 777ASISTENT MEDICALRespins
9CV 781ASISTENT MEDICALAdmis
10CV 798ASISTENT MEDICALRespins
11CV 768ȘEF BIROU CONTABILITATEAdmis
12CV 712MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)Admis
13CV 740MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)Respins
14CV 741MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)Respins
15CV 770MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)Respins
16CV 771MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)Neprezentat
17CV 773MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)Admis
18CV 788MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)Respins
19CV 792MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)Respins

Pentru concursul din data de 29.03.2021, organizat in vederea ocuparii posturilor mai sus   enumerate s-au depus 19 dosare, din care au fost admise toate, dupa cum  urmează :

Nr.CtrNr.ÎnregistrarePOSTUL PENTRU CARE CANDIDEAZĂ
1CV 724FIZIOKINETOTERAPEUT
2CV 750FIZIOKINETOTERAPEUT
3CV 756FIZIOKINETOTERAPEUT
4CV 758FIZIOKINETOTERAPEUT
5CV 759FIZIOKINETOTERAPEUT
6CV 754ASISTENT MEDICAL
7CV 776ASISTENT MEDICAL
8CV 777ASISTENT MEDICAL
9CV 781ASISTENT MEDICAL
10CV 798ASISTENT MEDICAL
11CV 768ȘEF BIROU CONTABILITATE
12CV 712MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)
13CV 740MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)
14CV 741MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)
15CV 770MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)
16CV 771MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)
17CV 773MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)
18CV 788MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)
19CV 792MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar)

 Spitalul Municipal Tg.Secuiesc , ORGANIZEAZĂ in data de 29.03.2021, orele 8, în conformitate cu prevederile HG.286/2011şi HG 1027/2014  CONCURS ÎN VEDEREA OCUPĂRII URMATOARELOR POSTURI VACANTE :

  •  FIZIOKINETOTERAPEUT – 1 post vacant ( pe perioadă nedeterminată) la Ambulatoriu de Specialitate
  • ASISTENT MEDICAL – 2 posturi vacante ( pe perioadă nedeterminată) la Compartiment Neonatologie
  • ȘEF BIROU CONTABILITATE – 1 post vacant ( pe perioadă nedeterminată) la Biroul Financiar-Contabil
  • MUNCITOR CALIFICAT(tâmplar) – 2 posturi vacante ( pe perioadă nedeterminată) la Secția Intreținere

 CONDITII GENERALE

  • a) indeplineşte condiţiile prevăzute de lege in vederea exercitării profesiei in România
  • b) cunoaşte limba română , scris şi vorbit
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale ( minimum 18 ani impliniţi)
  • d) are capacitate deplină de exerciţiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată de medicul de spec. medicina muncii;
  • f) indeplineşte condițiile de studii şi e condiţiile specifice pentru ocuparea postului vacant;
  • g) nu a fost condamnat pentru săvârşirea unei infractiuni contra umanităţii, contra autorităţii, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care ar face-o incompatibilă postului pentru care candidează, cu excepţia situaţiei in care a intervenit reabilitarea”

CONDITII SPECIFICE pentru postul de fiziokinetoterapeut

  • diplomă de licență în specialitate
  • 6 luni vechime în specialitate

CONDITII SPECIFICE pentru postul de asistent medical

  • – diplomă de şcoală sanitară postliceală / diplomă de studii postliceale prin echivalare conf. H.G. nr.797/1997 sau diplomă de licenţă în specialitate; – certificat de membru OAMGMAMR – avizat şi valabil la data concursului. Certificatul va fi însoţit de avizul anual (pentru persoanele care exercită profesia de asistent medical generalist) sau de adeverinţa pentru participare la concurs, eliberată de OAMGMAMR (în cazul persoanelor care nu exercită profesia de asistent medical generalist)

CONDITII SPECIFICE pentru postul de șef birou contabil

  • diplomă de licență în specialitatea biroului
  • 2 ani vechime în specialitatea contabilitate bugetară

CONDITII SPECIFICE pentru postul de muncitor calificat- tâmplar

  • certificat de calificare
  • şcoală generală
  • nu se solicită vechime

 Înscrierile la concurs se fac la sediul unităţii, Tg.Secuiesc, Str.Fabricii ,Nr.2/a, până în data de 19.03.2021 în intervalele orare: 8:00-14:00.

 In data de 20.03..2021 se va afişa cu ,,admis” sau ,,respins” rezultatul selecţiei dosarelor de inscriere, pe baza indeplinirii condiţiilor de participare la concurs.În termen de24 de ore de la afişarea rezultatului selectării dosarelor de inscriere, candidaţii respinşi au dreptul să depună contestaţie. Rezultatul la eventualele contestaţii se va comunica in termen de 24 de ore de la expirarea termenului pentru depunerea contestaţiilor.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  •  29.03.2021, orele 8.00: posturile din cadrul compartimentului de NEONATOLOGIE
  •  29.03.2021, orele 10.00: posturile muncitori din cadrul secției de INTREȚINERE
  •  29.03.2021, orele 11.00: postul din cadrul AMBULATORIULUI DE SPECIALITATE
  •  29.03.2021, orele 12.00: postul din cadrul biroului FINANCIAR-CONTABIL

Tematica de concurs/examen este publicată pe site-ul Spitalului Municipal Tg.Secuiesc www.spitaltgsecuiesc.ro şi sunt afişate la sediul spitalului

Dosarul de concurs va cuprinde :

  1. CERERE DE ÎNSCRIERE LA CONCURS adresată conducătorului instituţiei
  2. COPIA ACTULUI DE IDENTITATE sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii.
  3. COPIA ACTULUI DE STARE CIVILĂ, dacă e cazul.
  4. COPIILE DOCUMENTELOR CARE SĂ ATESTE NIVELUL STUDIILOR şi ale altor acte care atestă efectuarea calificării solicitate şi COPIILE DOCUMENTELOR CARE ATESTĂ ÎNDEPLINIREA CONDIŢIILOR SPECIFICE ALE POSTULUI, SOLICITATE DE INSTITUŢIE, după caz.(certificat de membru OAMGMAMR – avizat şi valabil la data concursului. Certificatul va fi însoţit de avizul anual (pentru persoanele care exercită profesia de asistent medical generalist) sau de adeverinţa pentru participare la concurs, eliberată de OAMGMAMR (în cazul persoanelor care nu exercită profesia de asistent medical generalist)
  5. CARNETUL DE MUNCĂ, sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă şi în meserie (până la data de 31.12.2010) în copie.
  6. EXTRAS din aplicaţia REVISAL, adeverinţele care atestă vechimea în muncă şi în meserie (de la data de 01.01.2011 până în prezent) în copie; contracte individuale de muncă şi acte adiţionale în copie, după caz.
  7. CAZIERUL JUDICIAR – în original
  8. ADEVERINŢĂ MEDICALĂ – în original (ştampilată de unitatea emitentă) care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate.
  9. CURRICULUM VITAE.
  10. CHITANȚA TAXA DE CONCURS de 100 lei.

Actele prevăzute la punctele 2, 3, 4, 5 şi 6 vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Concursul constă în următoarele etape:

  • selecţia dosarelor de înscriere la concurs
  • proba scrisă
  • interviu

Se pot prezenta la următoarea etapă/probă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa/proba precedentă. Ocuparea posturilor se va face în ordinea descrescătoare a punctajelor finale obţinute de candidaţii declaraţi admişi la finalul concursului.

Probele de concurs se vor desfăşura la sediul Spitalului Municipal Tg.Secuiesc.

Informații suplimentare , tematica și bibliografia pentru concurs se pot obține de la sediul unitatii : 0267361469 și pe site-ul unitatii, www.spitaltgsecuiesc.ro.

MANAGER
CANEA-KOCSIS ANDRAS


Tematică și bibliografie – FIZIOKINETOTERAPEUT

I. JAROSLAV KISS – FIZIO-KINETOTERAPIA SI RECUPERAREA MEDICALĂ ÎN AFECȚIUNILE APARATULUI LOCOMOTOR; Editura Medicală București, 2002

  1. Examenul clinic și investigațiile paraclinice necesare stabilirii diagnosticului și a conduiteiterapeutico-recuperatorii
  2. Mijloacele terapeutice specifice medicinii fizice și recuperării medicale
  3. Tratamentul fizical-kinetic și recuperarea medicală:
    1.  în sindroamele algo-funcționale ale pumnului și mâinii
    1. a sindroamelor algo-funcționale ale cotului
    1. a sindroamelor algo-funcționale ale umărului
    1. în sindromul algo-funcțional cervical inferior (c3-c7)
    1. în sindromul algo-funcțional lombo-sacrat
    1. a sindroamelor algo-funcționale ale șoldului
    1. a sindromului algo-funcțional al genunchiului
    1. a sindroamelor algo-funcționale ale piciorului
    1. a leziunilor nervilor periferici
    1. în hemipareza spastică
    1. în sindromul paraplegic
    1. în scleroza multiplă
    1. în boala parkinson

II. TUDOR SBENGHE – KINETOLOGIE; Editura Medicală București, 2019

  1. Structura și organizarea sistemului articular
  2. Funcționalitatea sistemului articular
  3. Amplitudinea de mișcare
  4. Sistemul efector motor
  5. Kinematică și kinetică
  6. Elemente de biomecanică
  7. Controlul motor
  8. Evaluare (în kinetologie)
  9. Terapia ocupațională
  10. Adaptări acute și cronice ale sistemului motor
  11. Aspecte de tehnologie in kinetoterapie

Tematică și bibliografie – ASISTENT MEDICAL – NEONATOLOGIE

Bibliografie

  • (1) C.Marcean; V.Mih?ilescu: Puericultura ?i pediatrie, Ed. Medical? Bucure?ti – Edi?ia a II-a 2013
  • (2) Cloherty ?i Stark: Ghid practic de Neonatologie- Editia a VII-a 2019
  • (3) Iulia Negrea, Geta Mitrea, Mihaela Patriciu: Ghid de Neonatologie pentru asistente – Editura Medical? 2018
  • (3) ORDIN Nr. 1232 din 2 august 2011 privind aprobarea ghidurilor de practic? medical? pentru specialitatea neonatologie
  • (4) ORDIN Nr. 984/1994 a Ministerului S?n?t??ii ?i a familiei
  • (5) Codul de etica ?i deontologie profesional? a asistentului medical-2003
  • (6) Legea Nr. 307/2004- privind exercitarea profesiei de asistent medical ?i profesiei de moasa, precum ?i organizarea ?i func?ionarea Ordinului Asisten?ilor Medicali ?i moa?elor din România, publicat? în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 578/30.06.2004.

Tematică – PEDIATRIE şi PUERICULTURĂ

  •  1.   Puericultură prenatală
  •  2.   Adaptarea nou-născutului la viața extrauterină
  •  3.   Alimentația nou-născutului
  •  4.   Farmacologie neonatală
  •  5.   Asistența la naștere
  •  6.   Asfixia la naștere
  •  7.   Sindromul de detresă respiratorie
  •  8.   Sepsisul neonatal
  •  9.   Icterele neonatale
  •  10. Convulsiile neonatale
  •  11. Traumatismele obstetricale
  •  12. Sindroamele hemoragice neonatale
  •  13. Transportul nou-născutului bolnav
  •  14. Comunicare cu părinții nou-născutului
  •  15. Îngrijirea nou-născutului sănătos
  •  16. Asigurarea nevoilor de nutritie şi metabolism ale copilului
  •  17. Vaccinările în cursul copilariei
  •  18. Resuscitarea în sala de nașteri
  •  19. Nou-născutul cu risc crescut- anticipare, evaluare, management și prognostic
  •  20. Examenul fizic al nou-născutului
  •  21. Controlul temperaturii
  •  22. Nutriția
  •  23. Alăptarea și medicația maternă
  •  24. Hipoglicemia

Tematică și bibliografie – ȘEF BIROU CONTABILITATE

  1. Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlurile VII si VIII;
  2. Legea Finantelor Publice nr. 500/2002;
  3. Legea contabilitatii nr. 82/1991 republicata;
  4. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale;
  5. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
  6. Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar-preventiv;
  7. Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlurile VII si VIII;
  8. Legea Finantelor Publice nr. 500/2002;
  9. Legea contabilitatii nr. 82/1991 republicata;
  10. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale;
  11. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
  12. Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar-preventiv;

Toate actele normative vor fi studiate cu modificarile si completarile in vigoare la data sustinerii probei scrise.


Tematică și bibliografie – MUNCITOR CALIFICAT (tâmplar)

BIBLIOGRAFIE

  1. Îndrumătorul de la fabricarea mobilei, Editura CERES București, ing. Petre Munteanu;
  2. Fabricarea produselor din lemn –Tâmplar universal, Ministerul Educației și Cercetării, autor prof Elena PUȘCĂ;
  3. Legea 132/2010 privind colectarea selectivă a deșeurilor în instituțiile publice
  4. Manualul dulgherului, Aurelia Pleșea, Ed. Tehnică 1998;
  5. Întreținerea și repararea mobilei, Editura TEHNICĂ
  6. Cartea tamplarului universal
  7. Legea nr.53/2003 „Codul muncii“ republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. Legea nr. 319/2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă.
  9. Legea nr. 307/12.07.2006 privind apărarea împotriva incendiilor.

TEMATICĂ

  1. Materiale lemnoase. Conservarea și depozitarea materialului lemnos,
  2.  Produse din material lemnos folosite în construcții;
  3. Acoperișuri, planșee, tavane și pardoseli din lemn;
  4. Cofraje utilizate în construcții;
  5. Tehnologia prelucrării materialului lemnos în atelierele proprii de întreținere;
  6. Repararea și întreținerea mobilierului din PAL și material lemnos;
  7. Repararea și întreținerea tâmplăriei de lemn și a feroneriei acesteia;
  8. Colectarea selectivă a deșeurilor.

Actualități

  • Concurs pentru ocuparea postului de îngrijitoare – Secția Chirurgie generală
  • Concurs pentru ocuparea posturilor de asistent medical – Psihiatrie, Cardiologie
  • Concurs pentru ocuparea postului temporar de asistent medical – Secția Psihiatrie
  • Concurs pentru ocuparea postului temporar de asistent medical
  • Concurs pentru ocuparea posturilor de biolog debutant, asistent medical nutriție și dietetică, îngrijitoare

[ultimatemember form_id="3398"]

© 2023 Spitalul Municipal Târgu Secuiesc | WordPress Theme: Enlighten