Skip to content
Programari la Policlinică la: 0746-172-593 între orele 8:00-14:00
facebook
Spitalul Municipal Târgu Secuiesc
Telefon 0367-804-413
Email spital_tgsecuiesc@yahoo.com
Adresa str. Fabricii, 2/A.
MENUMENU
  • Policlinică
    • Programări online
  • Secții
    • Medicină internă
      • Compartiment de Neurologie
      • Compartiment Cardiologie
    • Obstetrică-Ginecologie
    • Chirurgie
      • Compartiment ORL
      • Compartiment Urologie
    • Pediatrie
    • Psihiatrie Cronici
    • Compartiment A.T.I.
    • Compartiment Radiologie-Imagistică medicală
  • Pacienți
    • Ore de vizită
    • Donatori de sânge
    • Internarea și externarea pacienților
    • Materiale informative COVID-19
    • Recuperarea activă a pacientului
    • Investigații și tratamente
    • Drepturile și obligațiile pacienților
    • Chestionar
    • Gardă
  • Medici
    • Congrese medicale
  • Realizări
    • Realizări 2016-2019
    • Realizări 2012-2015
    • Realizări 2005-2012
  • Actualități
  • Contact
    • Conducere
    • Acces mass-media
    • Legislație
    • Login MF
  • Magyar

Concurs pentru ocuparea posturilor vacante de Brancardier, Agent DDD debutant, Portar, Infirmieră – Rezultat

Home > Actualități > Concurs pentru ocuparea posturilor vacante de Brancardier, Agent DDD debutant, Portar, Infirmieră – Rezultat

Concurs pentru ocuparea posturilor vacante de Brancardier, Agent DDD debutant, Portar, Infirmieră – Rezultat

Posted on 12/09/202404/10/2024 by András Molnár
0

Rezultatele obținute de către candidații înscriși pentru ocuparea posturilor vacante de Brancardier, Agent DDD debutant, Portar, Infirmieră în cadrul Spitalului Municipal Tg Secuiesc :

Nr. crt.Nr.ÎnregistrarePOSTUL PENTRU CARE CANDIDEAZĂNOTA FINALAREZULTAT CONCURS
1CV 2036 BRANCARDIER8,33ADMIS
2CV 2035AGENT DDD debutant7,42ADMIS
3CV 2119AGENT DDD debutant6,08RESPINS
4CV 2014PORTAR 8ADMIS
5CV 2031PORTAR 7,39RESPINS
6CV 2093PORTAR 5,25RESPINS
7CV 2117PORTAR 6,88RESPINS
8CV 2017INFIRMIERĂ9,52ADMIS
9CV 2049INFIRMIERĂ6,15RESPINS
10CV 2051INFIRMIERĂ9,05RESPINS
11CV 2109INFIRMIERĂ8,33RESPINS

Pentru concursul din data de 03.10.2024, organizat în vederea ocupării posturilor vacante s-au depus următoarele dosare:

Nr.Crt.Nr.ÎnregistrarePOSTUL PENTRU CARE CANDIDEAZĂSTARE DOSAR (ADMIS-RESPINS )
1CV 2036BRANCARDIERAdmis
2CV 2035AGENT DDD debutantAdmis
3CV 2119AGENT DDD debutantAdmis
4CV 2014PORTARAdmis
5CV 2031PORTARAdmis
6CV 2093PORTARAdmis
7CV 2110PORTARRespins
8CV 2117PORTARAdmis
9CV 2017INFIRMIERĂAdmis
10CV 2049INFIRMIERĂAdmis
11CV 2051INFIRMIERĂAdmis
12CV 2109INFIRMIERĂAdmis

Spitalul Municipal Tg.Secuiesc, ORGANIZEAZĂ în data de 03.10.2024, orele 10, în conformitate cu prevederile HG.1336/2022

CONCURS ÎN VEDEREA OCUPĂRII URMĂTOARELOR  POSTURI   VACANTE :

BRANCARDIER                 1 post vacant     la    Spital

AGENT DDD debutant                1 post vacant     la    Spital

PORTAR                                       1 post vacant     la    Spital

INFIRMIERĂ                                 1 post vacant     la    Compartiment Neonatologie

CONDIȚII GENERALE

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene; 
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit; 
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii 53  / 2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; 
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate; 
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs; 
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; 
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii; 
  8. nu a comis infracţiunile prevăzute la art.1  alin (2)  din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76  / 2008  privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).  

CONDIȚII SPECIFICE  pentru postul de Brancardier

  • Școală  generală
  • Nu se solicită vechime

CONDIȚII SPECIFICE  pentru postul de Agent DDD debutant

  • Școală  generală
  • Nu se solicită vechime

CONDIȚII SPECIFICE  pentru postul de Portar

  • Atestat de calificare profesională pentru  exercitarea profesiei de agent de pază și ordine
  • 6 luni vechime în domeniul de pază

CONDIȚII SPECIFICE  pentru postul de Infirmieră

  • Certificat  de calificare profesională pentru  exercitarea profesiei de infirmieră
  • 6 luni vechime

Datele de contact ale  persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs :

Dóczé Tünde, Telefon : 0267 361469 interior 105

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției www.spitaltgsecuiesc.ro și la sediul instituției: Târgu Secuiesc, Str.Fabricii, Nr.2, Jud.Covasna

Telefon : 0267361469, e-mail :  spital_tgsecuiesc@yahoo.com

Dosarul de concurs va cuprinde :

  1. formular de înscriere la concurs
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate; 
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz; 
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică; 
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului; 
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar; 
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului; 
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1  alin (2)  din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr.  76 / 2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane; 
  9. curriculum vitae, model comun european. 
  10. chitanța taxă de concurs de 100 lei

Actele prevăzute la punctele 2, 3, 4, 5 şi 6 vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Concursul constă în următoarele etape:

– selecţia dosarelor de înscriere la concurs

– proba scrisă

– interviu

Se pot prezenta la următoarea etapă/probă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa/proba precedentă. Ocuparea posturilor se va face în ordinea descrescătoare a punctajelor finale obţinute de candidaţii declaraţi admişi la finalul concursului.

Probele de concurs se vor desfăşura la sediul Spitalului Municipal Tg.Secuiesc astfel :

CALENDARUL CONCURSULUI
DATA PUBLICĂRII ANUNȚULUI11.09.2024
TERMEN DE ÎNSCRIERE25. 09.2024
AFIȘARE REZULTATE SELECTARE DOSARE26. 09.2024
DATA SUSȚINERII CONCURSULUI03.10.2024

         Informații suplimentare, TEMATICĂ și bibliografia pentru concurs se pot obține de la sediul unitatii : 0267361469 și pe site-ul unitatii, www .  spitaltgsecuiesc.ro

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ

pentru postul vacant de BRANCARDIER

Bibliografie:

  1. Ordinul MS nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare
  2. Ordinul MS nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale
  3. Ordinul nr. 1.761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia
  4. Programul Național de Pregătire a Infirmierelor  OAMGMAMR

Tematică:

 1. Ordinul M.S. nr. 1101/2016

       – Anexa 4  – Precauțiile standard.

2. Ordinul M.S. nr. 1226 din 03.12.2012

      – Capitolul  V, VI, VII, VIII

3. Ordinul nr. 1.761/2021

     – Anexa 3 – Procedurile recomandate  pentru dezinfecția mâinilor

4. Programul Național de Pregătire a Infirmierelor

     – Modulul III(transportulși însoțirea pacienților,mobilizarea pacientului,poziția pcientului în pat) 

     – Modulul IV(noțiuni de epidemiologie,profilaxia și combaterea infecțiilor nozocomiale, precauțiuni universale, accidente prin expunere la sânge )

    – Modulul VI(valorile morale în perspectiva practicii medicale,specificul etic al actului medical, principiile eticii medicale)

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ

pentru postul vacant de AGENT DDD debutant

Bibliografie:

  1. Ordinul MS nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare
  2. Ordinul MS nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale
  3. Ordinul nr. 1.761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia

Tematică:

 1. Ordinul M.S. nr. 1101/2016

                         – Anexa 4

                         – Precauțiile standard.

2. Ordinul M.S. nr. 1226 din 03.12.2012

                        – Capitolul II, IV, V, VI, VII, XI

3. Ordinul nr. 1.761/2021

                        – Capitolul I, II, III

                        – Anexa 3

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ

Pentru postul vacant de PORTAR

Bibliografie:

1. Legea nr.333/2003 publicat în M.O. Partea 1 nr.525 din 22.07.2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor

2 . Ordin nr.1365 din 25.iulie 2008 publicat în M.O. nr.608/15 VIII 2008, privind organizarea serviciului de pază și a regimului de acces în unitățile sanitare publice cu paturi din rețeaua Ministerului Sănătății Publice

3. Hotărârea nr.301/2012 din 11.04.2012 publicat în M.O.Partea I nr.335 din 17.05.2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor

4. Legea nr.319/14.iulie 2006 publicat în M.O. Partea 1 nr.646 din26.07.2006, Legea securității și sănătății în muncă.

5. Suport de curs pentru formarea profesională AGENT DE SECURITATE emis de SC ICON SRL

Tematică:

  1. Legea nr.333/2003 publicat în M.O. Partea 1 nr.525 din 22.07.2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor:

CAP.I Dispoziții generale

CAP.II Paza proprie

CAP.V Selecția, atestarea, angajarea, pregătirea și dotarea personalului de pază și gardă de corp

CAP VI Atribuțiile personalului de pază

2. Ordin nr.1365 din 25.iulie 2008 publicat în M.O. nr.608/15 VIII 2008, privind organizarea serviciului de pază și a regimuluide acces în unitățile sanitare publice cu paturi din rețeaua Ministerului Sănătății Publice

Reguli unitare de acces în incinta spitalului a salariaților spitalului, a ambulanțelor, a vizitatorilor, a autovehiculelor personale,  reprezentanților mass-media, a autovehiculelor furnizorilor de produse și servicii

3. Hotărârea nr.301/2012 din 11.04.2012 publicat în M.O.Partea I nr.335 din 17.05.2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor

Dotarea și folosirea însemnelor și a mijloacelor de apărare

Documente specifice executării și evidenței serviciului de pază

4. Legea nr.319/14.iulie 2006 publicat în M.O. Partea 1 nr.646 din26.07.2006, Legea securității și sănătății în muncă.

                        a) Cap.III         Secțiunea I Obligații generale ale angajaților

                                                Secțiunea II Servicii de prevenire și protective

                                                Secțiunea III Prim ajutor, stingerea incendiilor, evacuarea lucrătorilor pericol grav și imminent

                        b) Cap. IV Obligațiile lucrătorilor

5. Suport de curs pentru formarea profesională AGENT DE SECURITATE emis de SC ICON SRL

                        Îndeplinirea consemnelor și rezolvarea incidentelor de securitate

                        Algoritmul rezolvării incidentelor de securitate

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ

pentru postul vacant de INFIRMIERĂ

Bibliografie:

1. Fișa de atribuții pentru infirmieră/îngrijitoare

2. Ordinul MS nr.961/2016

3. Ordinul MS nr. 914/2006

4. Ordinul MS nr. 219/2002

5. Ordinul MS nr.1025/2000

6. Ordinul MS nr.916/2006

7. Proceduri de Nursing – de Ecaterina Gulie

Tematică

1. Fișa de atribuții a infirmierei / îngrijitoarei;

2. Decontaminarea mediului de spital;

a. Norme tehnice privind curățarea- dezinfecția în unitățile sanitare;

– Definirea următorilor termeni : curățarea, dezinfecția, sterilizarea, produse bioacide, substante active, produs detergent-dezinfecțant, antiseptic, dezinfecție de nivel înalt, mediu și scăzut, sterilizare chimică;

– Exigente de curățare – dezinfecție în spital, ținându-se cont de organizarea spațial- funcțional în modelul general de zonare, după cum urmează:

– zonă curată cu cerințe severe privind igiena și asepsia

– zonă murdară

– zonă intermediară

b. Reguli generale în aplicarea programului de curățare;

– Curățarea – dezinfecția curentă

– Curățarea – dezinfecția ciclică

– Reguli generale de practică a dezinfecției și a dezinfectantelor

– Criterii de utilizare și păstrare corectă a produselor dezinfectante

– Obligațiile personalului efector

3. Gestionarea deșeurilor rezultate din activitățile medicale;

– Obiective și domenii de aplicare

– Clasificarea pe categorii a deșeurilor rezultate din activitățile medicale

– Ambalarea deșeurilor – recipiente pe categorii de coduri de culoare

– Depozitarea temporară

– Transportul deșeurilor rezultate din activitățile medicale din incinta spitalului

4. Norme tehnice privind serviciile de spălătorie pentru unitățile medicale cu adaptare la model de lucru în S.J.U. Neamt (Servicii de spălătorie externalizate);

– Obiective și domenii de aplicare

– Definiții

– Colectarea de la sursa și ambalarea lenjeriei

– Transportul și ambalarea lenjeriei murdare

– Sortarea lenjeriei

– Depozitarea și transportul lenjeriei curate

5. Modalități de prevenire și control al riscului pentru accidente cu expunere la sânge(AEES) și a altor tipuri de expunere profesională

a. Precauțiuni Universale (PU)

– Conceptul de PU

– Scopul aplicării

– Reguli de bază în aplicarea PU

– Utilizarea echipamentului adecvat

– Categorii de bariere utilizate pentru aplicarea PU

– Igiena mâinilor – indicații privind procedurile recomandate în funcție de nivelul de risc al manoperelor de îngrijire

– Metode de prevenire a AES și a altor tipuri de expunere profesională

b. Precauțiuni de izolare

6. Igiena și confortul pacientului ;

a. – Schimbarea lenjeriei de pat:

– fără pacient

– cu pacient în pat

b. – Schimbarea lenjeriei de corp a pacientului imobilizat

c. – Toaleta pacientului imobilizat

d. – Deparazitarea

e. – Manipularea pacientului decedat în spital

Actualități

  • Concurs în vederea ocupării următorului post vacant: Infirmieră – Compartiment Neonatologie
  • Concurs în vederea ocupării următoarelor posturi temporar vacante: Asistent medical – Secția Obstetrică-Ginecologie, Infirmieră – Compartiment Neurologie, Îngrijitoare – Secția Obstetrică-Ginecologie
  • Concurs în vederea ocupării următorului post vacant: Medic specialist Obstetrică-Ginecologie – Secția Obstetrică-Ginecologie
  • Concurs în vederea ocupării următorului  post  vacant: Îngrijitoare curățenie – Ambulatoriul de specialitate
  • Concurs în vederea ocupării următorului post vacant: Medic specialist Anestezie Terapie Intensivă – Compartiment ATI
Log in
© 2025 Spitalul Municipal Târgu Secuiesc | WordPress Theme: Enlighten